kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Tuesday, May 3, 2011

Di Bukit Garam ada Pizza Hot...?

Assalamualaikum... Selamat malam (pada mereka yg dh nk tdo)
Hihih... Siapa sangka di Kinabatangan pon ada piza.. Bukan apa, ada sorg member ni dh lulus Kursus Induksi. So, dia pon berhajat la nk blanje kawan2 makan.. So, kami pon dinner di luar. Piza yg kami order tu konon2 hawaian chicken la. Ada ayam, nenas n tomato. Hihih... Ni memang piza ekonomi la sbb xde oregano pon. Sos untuk based pon dia letak sos cili je. Kire okla dgn standard org Bukit Garam. Pemilik Restoran Cili’s ni asalnya org Arab yg kawen dgn org sungai Kinabatangan. Then, diorg laki bini buat biz piza ni.
gmbr ehsan drp cik hosmate

Terima kasih diucapkan kpd tuan yg blanje ni (sungguhpun sy lulus induksi jugak, tp sy x blanje pon org lain). Keskeskeskeskes.... Lain kali baru turn sy ye!

No comments: