kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Saturday, June 11, 2011

Family Day n Besday Ayah

6 Jun 2011 merupakan besday ayah, dan juga family gathering keluarga ayah. Jadi kami ke Pantai Dalam Rhu utk buat aktiviti di sana. Mula jam 9.30-5.0 petang. Memang best. kite tengok2 gmbr le ye.

 Pak Da Harun, Ayah, Ayah Din n Abg Adli

 Acara bawa bola ping pong dlm sudu. Ayah dpt johan

 ini pulak acara berjalan dr belakang.

 Perlawanan bola tampar pantai

 Acara boling botol kaca. Ayah dpt Naib Johan.

 3 org adik arwah atuk yg masih hidup. Pak Da Harun (83 tahun, baju merah), Tok Su (65 tahun, baju belang) & Tok Teh (71 tahun, kanan sekali)

 Acara menyampai hadiah

 Pasangan suami isteri yg bahagia

 Ayah dgn hadiahnya

 Hubungan baik anak sedara dgn pak sedara

 Pak Da n Tok Teh

 Johan bawa bola ping pong guna sudu

 Tok Teh pon beratur jugak nk amik gula2...lucu betol...

Keluarga yg sporting morting, mmg best la!

Walaupun usia ayah dh menjangkau 60 tahun, tapi ayah tetap sihat dan gagah mcm org muda. Semoga hidup ayah sentiasa diberkati Allah selalu....

4 comments:

Along Maklong said...

makcik terharu pulak tengok gambar2 ni.. tak terucap dengan kata2.. tumpang bahagia tengok mereka2 yang dah berumur tapi tetap ceria dan masih sehat sejahtera.. alhamdulillah..

Nuwairani said...

alhamdulillah jugak makcik...atok2 ni ada jugak bgtau petua2 awet muda.tp x sempat nk salin. nanti nani recall balik kot2 bleh wat entry blog ni.

eppoe said...

best! best! nanti nk join!!!

Nuwairani said...

memang best! sbb atok2 semuanya sporting.