kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, January 11, 2012

Wordless Wednesday - I Miss You So Much!!!



Uwwwwaaaa! Nak makan ni!!!!!

16 comments:

kasihredha said...

owhhh i miss it too
nasi belauk ye?

nuwairani ismail said...

ye kak...nasik berlauk idaman kalbu...masa kat kg dulu hari2 makan ni...lagi sedap makan yg dibeli..heheh.. siap bungkus daun pisang lagi...

Along Maklong said...

makcik pun rindu jugak..
nak2 yang besan belanja.. sedapnya tak terkira.. :)

ainnoraini said...

Mesti sedap tu..

Amie said...

sedap tu kalau masih panas ye Nani, lagilah kalau berbungkus daun pisang!

cik cek said...

Alaa ciannya adik akak sorang ni...rindu nak makan nasi berlauk ke...mesti yg beli punya kan...kalau masak2 sendiri tak sama kan..:)

Wani said...

nasi apa tu nani.. nasi berlauk ke .. mana la lauknya tak nampak pun ... .. kasihan pulak rindu2 nak makan nasi berlauk.. kena masak2 la nanti ;p

tun_telani said...

wahh.. nasi berlauk! best2!! balik kg kat kelate mmg ni laa antara bekfes yg paling sedap! hehe

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum nani.. wah nasi berlauk nampak sedap ler tu... patut ler nani rinduuu.. akak tgk pun terus lapar tau...

rahel said...

Uwaaaa...main tapaw nasi k?

MulutPayau said...

nasi berlauk bngkus dgn daun pisang mmng sedappp....

nuwairani ismail said...

kenapa kat sabah takde nasik berlauk???? uwwwaaaaaa!

efa fairuz said...

olohh.. ingatko rindu ko sapo.. ehehehe

Totie@Tomy said...

rindu jugak..tp dalam pantang lagi..sedapnya nasi berlauk..

Mak Qis said...

nasi berlauk?? perghh rindu jugak..menci kat nani p boh sini...hahahaha...

nuwairani ismail said...

rupanya ramai je yg macam saya ni...rindu nak makan nasik berlauk. heheh