kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Thursday, November 10, 2011

Takziah Buat Keluarga Milda~

Assalamualaikum....

Kalau tengok tajuk entry pon dah tahu ni entry sedih...Sangat2 terkejut malam ni bila dapat tahu bekas pelajar saya meninggal dunia hari Khamis minggu lepas akibat demam denggi berdarah. Sebenarnya kami (saya, Cik Hosmate, Cik Na) dapat berita ni pada hari raya pertama lagi. Tapi boss tersalah sebut nama pelajar tu.Jadi, kami sangka ini pelajar baru. Tiba2 Cik Hosmate baru maklumkan dengan saya nama betol arwah ni. Terus saya terbayang mukanya. Ingat lagi masa tu saya ajar mata pelajaran Pendidikan Islam masa dia tingkatan 2 tahun 2009. Haaaa...Jangan tak tahu, i pernah jadi ustazah u....(sempat lagi!). 

Budak ni diam aje dalam kelas. Bukan jenis yang huha2. Memang saya ingatlah wajahnya, perwatakannya, gayanya...semua! Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas MILDA BINTI LOKMAN....Al Fatihah....


12 comments:

Cendana Kasih said...

Assalamualaikum Ustazah Nani...hehehe

Al Fatihah..semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 beriman..

rahel said...

Sedihnya...semoga dia baik2 aja di sana..

MulutPayau said...

Al-Fatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat...

quinnie said...

Alfatihah buat adik milda..

baru kita tau awak pernah jadik ustazah....hihihi..kita dulu masa skolah paling jahat dlm kelas agama....suka tengok lirik lagu dgn kawan sebelah waktu dlm kelas..lepas tu terpinga2 masa ustazah tanya soalan...kekeke...

Amie said...

al-Fatihah buat Allahyarhamah Milda, semoga tenang kembali mengadap-Nya,
Kak Amie pun pernah beberapa kali berhadapan dengan peristiwa kematian anak murid...memang rasa sangat sedih...sakit barah otak, cancer paru-paru, kemalangan dan macam-macam lagi... memang sangat sedihlah Nani... terutama sekali peristiwa selepas keluar kelas waktu akhir, pukul 2 petang semasa mesyuarat...sekolah menerima panggilan telefon pelajar kami meninggal akibat kemalangan jalan raya (bas sekolah bertembung dengan kereta telekom) beberapa tahun lalu... dan pelajar yang meninggal itu baru saja 2 1 jam 1/2ucapkan.... bye bye cikgu!

Amie said...

pembetulan: 1 jam 1/2

cik cek said...

AlFatihah buat Milda Binti Lokman...dan salam takziah buat keluarganya....

EmbunRosaliza said...

Takziah buat keluarga Milda, semoga arwah di tempatkan dikalangan org beriman, alfatihah buatnya...sedih rasa bila usia muda gini dah menyahut panggilan illahi

nuwairani ismail said...

terima kasih kepada yang mendoakan...

Run Away said...

al-fatihah..doa kan utk dia juga...

Acik Erna said...

alfatihah..

nuwairani ismail said...

terima kasih semua...