kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Thursday, April 28, 2011

DUGAAN DI MINGGU PUASA....HP & HP rosak

Tak tau la ucapkan apa lagi...sepanjang minggu ni, dh masuk 6 hari 6 malam x dapat tenet. Dh mcm tu, speaker laptop plak bunyi berpasir.. Dah hilang sabr, dgn selambenye sy ketuk2 laptop. Sekali, terus terpadam.... Arghhh.....dah terbayang2 $$$$$$ ini akan melayang... 3 kali cuba on off laptop, akhirnya ok semula...

Kemudian, tadi baru dapat kesan hp sy buat hal plak.. Patutla asik nmpk miskol je tp x dpt dengar bunyinya... Hmmm... Padan dengan usianya la dh masuk 7 tahun... Seusia perkenalan sy dgn Mr. Google.. Tolong la bertahan wahai HP sehingga tahun depan... (mane la tau dpt hadiah kawen HP ke...kikikik...)

HP di atas meja yg berselerak...

HP yg dh ketinggalan zaman...

~ada student terkejut dgr bunyi HP sy, katanya "klasiknya bunyi HP cikgu!" 
huhuh...sesungguhnya sy bukan jenis org yg interested nk tukar2 hp canggih manggih ni...selagi buleh pakai, pakai aje la...saaaaaaaaampai rosak

2 comments:

Along Maklong said...

hahaha.. lawak citer nani ni, hp tu memang patut pun diganti dengan yang baru..

lepas ni jangan ketuk laptop tu.. sayang kalau rosak.. rindu pulak makcik dengan blog nani nanti.. hehe..

nuwairani ismail said...

hihih...lawak la makcik ni...sebenarnye mmg tgh pokai pon skrg...kalo rosak laptop ni xtau nk ganti mcm mana lagi dah sbb duit yg ada skrg, nk kumpul beli corelle.heheh...