kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Friday, April 22, 2011

Minum Petang Hari Ni : Donut Sambal Sardin

Assalamualaikum...Selamat Petang...
Baru semalam post psl dh lama x menguli roti dlm FB. Hari ni teringin betol nk makan donut sambal. Mcm biasa la buat perhitungan dgn Cik Housemate, biar dia buat sambal, sy uli roti je. Adil la kan?? Heheh...Resepinya sama aja mcm resepi donut yg sebelum ni. Cuma kali ni, sy nk upload gmbr satu persatu...Hmm...mcm menarik.


doh roti sebelum kembang

selepas 2 jam

buat bulat2 dlu

doh kembang lagi

haaa....dh siap goreng

ni sambal sardinnya

dah selamat masuk perut...alhamdulillah......

2 comments:

Along Maklong said...

gebunya.. banyak pulak tu.. boleh habis ka nani.. bab kuih muih ni, makcik lemah sikit.. tak de yang nak makan.. anak2 n pakcik pandai makan nasi je..

nuwairani ismail said...

hihih...buat 2 cawan tepung je makcik...ni utk minum petang dgn hosemate berdua.pastu bg lagi kt jiran.kalau sorg, konfem x abihnye...