kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Tuesday, April 26, 2011

Geram Dengan TM Point (25 April 2011)

Hish! Geram betol dgn perkhidmatan Tm Point ni. Huh! Rase mcm nk sepak2 je moderm & segala bagai ni. Org bayar RM 120.oo sebulan bukan utk dpt perkhidmatan hampeh mcm ni. RM 120.00 tu dh kire 5% gaji aku tau! 23 April 2011 jam 0001 lagi dh terputus line. Sampai la saat aku menulis ni Isnin, 25 April 2011 jam 1950. Hari Sabtu 23 April dh call TM Point Centre. Ingatkan ada la technician dtg repair dalam masa 24 jam. Tunggu punye tunggu xde pon. Hampesh! Kalo aku ade projek berjuta-juta yg nk kene pakai tenet agaknya dh rugi juta2 la tu.

Hari ni, Isnin 25 April, call lagi nk tanya psal ni. Operatornya jawab masalah teknikal dr luar. Beberapa rumah lain pon dapat gangguan yg sama. Kire okla kalo org lain pon kene... Sekali, time aku dh sampai skolah, jam 4 petang, operatornya tepon plak. Katenye tenet dh ok sebab techniciannya dh repair. Punya la hati berbunga2. Sekali, dgn penuh semangat aku balik, tengok2 mcm tuuuuuuu jugak. Huh! Fed up betol la. Terus aku call lagi buat kali ke3, ulang sekali lagi, BUAT KALI KETIGA (3) aku call TM. Naseb baik la operator kali ni pandai buat joke, pandai pujuk hati aku yg membara ni. Katanya nk hantar report aku untuk tindakan technician. Aku selambe je sound operator tu, “kalau cukup seminggu tenet mcm ni jugak, memang aku tutup la akaun TM ni” huhuh...luahan perasaan dr dasar hati yg dalam....

Sekian & Terima Kasih TM PONIT !!!!

No comments: