kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, April 11, 2012

Wordless Wednesday - part 24 ~ Sakura Bukit Garam




22 comments:

Liza said...

salam wani...bukit garam ni kat mana ye?

Nuwairani Ira said...

bukit garam ni kat kinabatangan, sabah kak...ada nampak rupe oversea ke? heheh

Amie said...

Nani,
bunga kemboja merah ke tu... cerondol pulak daunnya ye... tengah musim luruh ye.

Qhaifa Nur said...

cantik juga tempat ni....

Acik Erna said...

Di Sabah bukit garam ni ye..acik pun mulanya tak boleh agk dimana

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ira..cantikny permandangan kat sini.Klu g sana mmg cam xmo balik kot :D

dZana said...

baru nk tanya.. sib baik dah ada jwpn kt atas tu.. ingat masih dlm mood jepun lagi.. hihihi... masak ape cuti2 ni nani..

~~zana@pb~~ said...

Adoi wani....dah bnyk x akk lupa hari rabu. Tgk entry ni baru teringat, dah nk senja dah....huhu...urat bnyk putus.

Nuwairani Ira said...

hihih...selain daripada buta bab ikan, nani juga buta bab bunga. tak tahulah ni bunga apa...tapi itu yang peliknya..daun tak lebat sangat, tapi bunga pulak yang terlebih2

Nuwairani Ira said...

ni sekolah tempat nani ngaja je kak..

Nuwairani Ira said...

ye kak...di bukit garam, kinabatangan...tempat nani cari rezeki...

Nuwairani Ira said...

huhuh....cantik ye kak? sebab snap gmbr scene padang sekolah..kalo snap ikut bangunan, nampak la cat yang terkopak sana sini...

Nuwairani Ira said...

hihih...hari ni masak spesel! tapi esok baru masuk entry tu...

ijayuji said...

Salam wani! kat sini ada satu pokok mcm pokok sakura jugak, tp dah lepas musim dia, dlm bulan 3 jugak lah bunga dia kuar, mmg lebat! suke betul kalau musim bunga tu dtg suasana ala2 kat jepun gituu hihihi...

Nuwairani Ira said...

awal2 pagi rasa macam mimpi pulak, ingatkan hari ni kerja...pastu bila dah petang, rasa macam hari ahad pun ada..

Nuwairani Ira said...

salam kak ika...ini pon gara2 teringat sakura di hokkaido 2 tahun lepas la ni...sekali imbas pokok ni, ada gaya2 sakura...

Mamasya said...

Salam Wani.pokok kemboja kan tu...daun sikit tp tetap berbunga.

tun_telani said...

sekolah nani ye..

Nuwairani Ira said...

eeeiii...nani x kenal la jenis2 pokok ni...yela kot kemboja...mcm dah 2 orang cakap kemboja ni...

Nuwairani Ira said...

aah kak tun...sekolah tempat nani mengajar...

rahel said...

Teringin akak ke bukit garam skarang,nak ambik bunga kemboja...kihkihkih..

Nuwairani Ira said...

amboi kak! perli nampak! hahah