kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, April 25, 2012

Wordless Wednesday - part 25 ~ Ce Teka

12 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

garu2 kepala.. air cincaukah??

quinnie said...

apa ni? air gula merah or cili kicap? ekekek

azwa ayuni said...

cincau yang belum potong kiub2

ady said...

as-salam Nuwairani Ismail
rasa2nye ni macam cincau kalau tak salah ya..

kasihredha said...

cincauuuu :))

Mama Ann said...

DODOL.....

Mama Ann said...

Jawab 2 kali bleh ..Bubur pulut hitam...

Mieza said...

errr air kopi o?

ijayuji said...

Salam nani!! alaaaaaaaaa...akak kalau teka2 malas nak jwb sbb nak tahu jwpn terus hihihi... tp kalau akak yg bg teka2 akak suke hihihi... apalah tu eak? alaaaaa.. ni yg tak best ni tak tahu jwpn huhu..

Nuwairani Ismail said...

jawapan dah diberi! takde sorang pon yang meneka dengan betol. heheh

Mama Ann said...

Lawak la nani ni...

Nuwairani Ismail said...

mama dah tahu ke jawapannya? huhuh