kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Sunday, July 1, 2012

Cuba Teka!

Assalamualaikum....Salam sejahtera...

Malas nak merepek panjang berjela, tapi just nak tinggalkan anda satu tanda tanya...Ada sape2 perasan tak perbezaan gambar di bawah dengan gambar2 yang sebelum ni....? Huhuhuh.....

Dah tempek gambar besor2 dah ni. Kalau ada yang tak perasan jugak tak tahulah tu...Huhuh....

11 comments:

Cheq Sue said...

hamboi hamboi hamboi...

ingatkan nak tunjuk orang cilok gambar tadi... dah ada watermark ghupenye... bagus...bagus...dah ada kemajuan tu

MulutPayau said...

Nani, akak nampak nasi dengan lauk ayam yg memang sedap dan menggoda...hehehe
Sorii dear, gurau jer...akak nmpak w/mark nani yg comel tu.....

Acik Erna said...

sama la dengan cheqsue dan mp..nampak watemark yang cantik tu

FnF Simple Life said...

cantik watermark nani... nasi lemak pandan ye...sedappppp...lapooo malam2 buta nih.

Wani said...

mula2 kak wani nampak emm nasi lemak ni ingat nak main teka2 hihi.. lepas tu nampak water mark !!! comeynya nanii....

ainnoraini said...

nampak nasi warna kuning dan ayam...buat kakain lapo jer nani ni tau...

Lepas tu baru la nnpk yg lain2...huhuhu

sury_masury said...

dh ada tanda nama dah...cikgu..:-)
cantekk

Naz / Nadz COSK said...

Hehehe...tgk sekali dah perassan.. Ada watermark kan... Cantik...

Mieza said...

camera baru kot nani...wahhhhh cantikkk

rahel said...

Akak nampak nasi dan lauk yang sedap...pastu ada watermark...pastu tangkap muat guna kamera baru..cerrr..ni tekaan gue je..

Rohah said...

Camera baru ni..betul tak?ehehe...water mark cute..
Nasi tu pun menggoda...
ada hadiah nk cari pemenang tak nie?ekekekeh..........