kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, July 4, 2012

Wordless Wednesday ~ part 28 (Nasi Kerabu : Mood Lapar)

13 comments:

~ yus ~ said...

amboi, ni memang nampak sedap ni wani...

Sari Yusa Ibrahim said...

menyelerakan, nampak betul2 sedap, mesti betul sedap!!

Asyifa Mustaffa said...

menyelerakan...!

FnF Simple Life said...

pic describes everything...fuyyooo...sedap seh...

ady said...

as-salam
sungguh menyelerakan nasi kerabu tu..

Qhaifa Nur said...

amboi, sungguh menyelerakan betul...

tun_telani said...

nani.. ni mmg terbaik!! kopok ikang mesti kene lebihh.. hihi

tun_telani said...

nani.. ni mmg terbaik!! kopok ikang mesti kene lebihh.. hihi

sury_masury said...

wah...nani tayang nasi kerabu..buat kite lapo tgok nye...nk sikit blh..hehehe...suka sgt2 nasi kerabu..selalu main beli je..kalau buat sorg je yg suka makan..hehhe

zila norazila said...

he heee..nani cyggg..laporr sudaaa tgk nasi tue..my fav..mesti g beli sminggu skali..:)

Wani said...

dah lama tak makan nasi kerabu neh ..terliur tengok .... ...kale beli jer.. sungguh x pernah wat sendiri lagii hihi...

EmbunRosaliza said...

nani, sedapnya nasi kerabu, tergoda ngan kaler telur masin tu

Acik Erna said...

assalam nni..bil ye cik dpt merasa nsi kerabu yng nani msak kn..he he