kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Friday, September 16, 2011

Apabila Danish Kurniawan Datang Berkunjung....

inilah budak sebelah rumah yg selalu berkunjung ke rumah sy. nak kata selalu tu tak jugak la...tapi di rumah ni jela dia datang mencari kawan..hihih
sampai2 aje terus meluru ke tirai gantung2 ni. menarik agaknya dia tengok. bila mende ni berlaga2, lagi la dia nak main... 
 yang tak tahannya tu sempat lagi dia nampak tin biskut pastu sebut, maaammmm...(maksudnya dia nak makan la tu) lucu la danish ni...
dok tarik2, nasib la tak putus...

jalan2 kat depan, nampak printer pulak....tekan2 lagi kat situ...

biskut tak lepas, hokay!

dia ingat dakwat tu air. konon2 nak minum la tu...

sempat lagi posin sebelum makciknya datang amik...

taknak balik pada mulanya...bila dah pujuk2, baru dia nak balik...

botol2 air disusun mcm nak main boling pulak...ni kawasan febret dia la sebab ada ikan nan sekor itu...
danish...danish....

12 comments:

nOOrsha said...

hehehe..cumel:)

Maria said...

ehe..mesti geram jak klu ada budak comel begini..

IXORAROXI said...

Danish berkenan dengan Nuni, kalau budak2 kecik suka dengan Nuni, tu tandanya Nuni memang baik, sukakan kanak2, bagus tu

kasihredha said...

tetamu kecil :)

ziraziz said...

ha3..comel...ank sapo la 'tersesat' ni...

Lovely Kitchen said...

baik je x pula disepah2 kan brg kat umah nuni...

MulutPayau said...

ada biskut...boleh main2...tentu kanak2 sukakan...comel kawan Nani..heheheh

AI said...

- mesti risau je nani tu sbb danish dok usik semua bende dlm umah tu...kankan...hehe

nuwairani ismail said...

kak sha : comel pon, anak org la..bukan anak sendiri lagi..kehkehke...

maria : tu la pasal..mmg gerammmm aje tengok

kak ixora : budak tu bosan sebenarnya berkurung dlm rumah je...sekali sekala makciknya bawa dtg ke rumah...pastu mula la payah nak balik...mula2 masuk siap tutup pintu lagi, mmg taknak kuar betol.

nuwairani ismail said...

kak kasih : betol tu! inilah tetamu kecil saya!

kak zira : anak jiran sebelah rumah

kak e-na : dia mmg dah diajar jgn sepah2kan rumah..tu pasal tak kacau brg2 org.

nuwairani ismail said...

kak MP : secomel orgnya... :p

Al : u ni kan memang jujur betol tau! (padahal mmg risau jugak sebab printer tu cik hosmate yg punya. kalau rosak kang tak tentu pasal pulak kene marah.)

EmbunRosaliza said...

Assalam nani, kira budak buahh la tu heheh, tapi kalo akk pun , kalo masuk umah nani tu, mesti nak pengangn tilik2 tirai gantung tu, menarik, nmpk mcm kayu, cantik n menarik