kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, September 21, 2011

Wordless Wednesday part 15 - Sebelum & Selepas

gambar sebelum
gambar selepas
p/s : naseb la xde mende2 pelik yang keluar...aduh.....

16 comments:

Cheq Sue said...

Psssst : suka bau rumput dipotong

Kamsiah said...

salam kenal utk tuan rumah...

EmbunRosaliza said...

Assalam nani, lalang mmg gitu la nani, kejap je potong kejap je panjangnya. Ini mungkin dekat 2 bulan tak potong heheh..Eh padang sekolah ke

tun_telani said...

masa duk rumah sewa kt KB dulu kan, mmg cepat betul naik hutan belantara belakang umah.. umah teres kecik je, tp mak aii.. mahal betul upah mesin rumput :(

Amie said...

subur tanah tu ye Nani...he heheh

ainnoraini said...

baru la nnpk terang sikit..kalau tak berserabut jer mate ni tengonye kann...

nuwairani ismail said...

cheqsue : kite pon sama!!!! sedar mende ni sejak2 sekolah menengah...rasa fresh je bau rumput tu...

kamsiah : terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini...nanti kita kawan2 ye!

kak rosa : w'salam...sampai hati...ni bukan padang...tapi depan rumah....aiyakkkk! teruk betol kan? rumah bujang kot...takde org nk potong rumput.kene tunggu tukang potong rumput tuan rumah dtg potong...

nuwairani ismail said...

kak tun : nani kt cni mujur sewa rumah tu sekali ngn maintenance. so, xdelah beban sgt nk upah org potong rumput.

kak amie : hihih..kalau tanak sayur mayur ni agaknya menjadi kot...tp tula...malasnye la hai...

kak ain : serabut tu dah satu hal. pastu takot mende2 pelik pon satu hal..

Anna Qawina said...

aaiii..tetamu datang ramai nih..takkan hidang rumput je kot? ke ada jus rumput segar? hehe..menu diet..

AI said...

- wahhhh ingatkan nani yg rajin potong rumput tu...hihihi

kasihredha said...

ingatkan pokok padi...
rupannya lalang...hihi

ziraziz said...

mmg ketara perbezaanya..ha3...

nuwairani ismail said...

kak ana : huhuh....kalau boleh buat hasil, kaya dh dengan jasa jus rumput segar ni..

Al "huish...nak gi amik daun pandan belakang rumah pon dh bergegar, inikan pulak nak meredah semak samun...

nuwairani ismail said...

kak kasih : hihih...agaknya kalau kambing @ lembu masuk sini, terguling2 dah tengok rumput pjg tu...

kak zira : itu la...tingginya dh nak sama tinggi mcm org...

Qhaifa Nur said...

salam singgah

macaroni soup mudah & simple je..boleh lah tiru yek..

dah follow jom follow back
qhaifanurin.blogspot.com

nuwairani ismail said...

Qhaifa nur : already followed yours! thank you!