kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, October 19, 2011

Wordless Wednesday part 18 - Pelangi Petang

18 comments:

Fatin Mraz said...

pelangi yg cantik.. =}

CT Delima said...

As'salam Nani

Rindunya kat nanti dan resipi2 nani tau :D bila nak masak2 lagi ni...hehehe

Cantik pelangi seindah tuan punya blog ni. k.ct kalau nampak pelangi pun macam jakun, macam anak2 kecil mesti nak klik2 amik gambo memanjang...hehehe

tun_telani said...

skrg ni kat sini duk hujan, panas, hujan, panas.. mesti ada pelangi.. tp duk terkurung dlm rumah je, xtertengok kat luar..

EmbunRosaliza said...

engkau tiba bagaikan pelangi..yang bercahaya ......tapi cukup menghiburkan hati ini,.,... lupa lirik daa

Cantikkan pelagi, mmg suka tgk bila adanya pelangi, tp jrg2 dapat

Acik Erna said...

assalam nani..cantiknya..

ainnoraini said...

suke..suke lagu tu kak rosaliza...sambung ye...

"Tak bercahaya namun kau berseri Tapi cukup menghiburkan Hati ini"

tapi lagu tu sedih laa...suke tengok pelangi cantikkk

Ucu Faridah said...

kalau masa kecik2 org tua2 selalu marah kalau kita tunjuk pelangi ni dengan jari - nanti tangan kudung katanya...
sebenarnya sampai sekarang ucu musykil dengan larangan org2 tua2 tu...

Along Maklong said...

cantiknyaaa pelangi..
masa kecik2 dulu macam kerap jugak nampak pelangi.. bila dah tua tak pernah nampak.. sebab makcik dok terperap dalam rumah je kut..

Nurul said...

cantik pelangi tu...
dah lama x nampak pelangi.. kalau ternampak, confirm jakun jgk cam budak2 kecik plak rasanya... hehe ;)

MulutPayau said...

Cantiknya...akak suka tgk pelangi..

Wani said...

salam nani ..

wah... dah lama la kak wani x tengok pelangi ...cantik .. kat sini dah start hujan renyai2 semalam..hari ni pun ...gelap je langit ... emm nampaknya petanda musim tengkujuh tu dah nak datang dah ..sejuk.. grrrr...

kasihredha said...

subhanallah...cantikk

nuwairani ismail said...

fm : terima kasih (walaupun sekadar jadi tukang snap gmbr je) heheh

k.ct delima : samala ngn nani. jarang2 sekali dpt tengok pelangi.

k.tun : nani kebetulan baru balik keje. itu yg nampak pelangi tu.

kak rosaliza : ecece...sempat lagi dia menyanyi

nuwairani ismail said...

acik : w'salam...sape cantik? pelangi ke nani? heheh...gurau je...

kak ain : sempat juga dia menyambung lagu tu...ala2 talian hayat jangan lupa lirik pulak.

ucu : kite pon sama. masa kecik2 dulu kawan2 kata jangan tunjuk pelangi nanti jari kudung. hihih...lucu betol...

mak long : tula kan...masa kecik2 dulu tu sebab selalu main kat luar. tu pasal senang nmpk pelangi.

nuwairani ismail said...

kak nurul : rasa macam jakun sebab jarang2 boleh nampak. kalau nampak tu kira bertuah la tu...

kak MP : kite pon suke!

kak wani : kt cni asik hujan je petang2...kalau jemur kain tu tengah hari dh kene angkat. masuk musim tengkujuh dah ni..

kak kasih : indahnya ciptaan Allah...

Run Away said...

cantik nyer...;d

Run Away said...

cantik nyer...;d

nuwairani ismail said...

terima kasih run away ( tak tahu nama la pulak)