kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Tuesday, October 25, 2011

Wordless Wednesday Part 19 - Akan Lake

18 comments:

Wani said...

aiks .. hari ni wordless ke .. apapun cantik view ni

quinnie said...

cantiknya...:) kita suka suasana damai cam gini...

Yana Shaiful said...

cantiknyaa..airnya yg biru memberi ketenangan dijiwa..

psst..Nani bt kek gula hangus widad pkai loyang bape inci..k.yana nk bt tp kat umah ada loyang besar..krg ternipis plak kek tersebut :=)

ady said...

as-salam dan selamat pagi
waahh!!! pemandangan yanh cantik..ni blh memberi ketenangan hati dan jiwa yg kacau..

sue perbs.. said...

cantik nya akan lake ni.. btw, sy bw sini n folo.. jemput2 singgah ye

tun_telani said...

waaa.. cantiknyer.. sama la kaler tasik ni mcm tasik kat new zealand. xyah gi NZ dah ^^

Ida,Japan said...

wahhh...cantiknyer sejuk jer mata memandang

nuwairani ismail said...

kak wani, kakQ : terima kasih...

kak yana : nani guna loyang 20cm.

abg ady : really recommended this place.

sue : already followed yours...thanx

kak tun : yg ni kat hokkaido. kat NZ lain lagi...nak jugak gi sana...

kak ida : tula....kak ida dapat merasa lagi tasik cantik mcm ni...bestnya...

Cendana Kasih said...

fuh ..lawa permandangan...kalo time bujang dulu, tempat gini la tempat datingnyer...hahaha

Yana Shaiful said...

20 cm ek..kna cari loyang br dulu lah..kat umah ada 22cm dgn 18 cm..tangguh dulu nk bt..Hmm..eh..eh..salah n3..org ckp psl lake..kita ckp psl loyang plak hihii

rahel said...

Waw..pemandangan yang menyenangkan..sukanya tengok..

nuwairani ismail said...

CK : skrg pon ok ape dating di tmpt mcm ni..hihih

kak yana : 18 cm tu kire ok la tu...

kak rahel : terima kasih...

Ros said...

Salam Nuwairani,

Tenang,aman dan tenteram sungguh rasanya bila Kak Ros tengok permandangan macam ni..

nuwairani ismail said...

kak ros : bukan apa, sekali sekala tayang benda yang lain sikit dari yang lain. heheh

Run Away said...

segar mata memandang...;d

nuwairani ismail said...

itulah....suke sgt masa datang sini...

ila ni said...

kak nani!!! hihih.
akan lake ni mano lawa gitumo ni? next year nk gi sabah wee~

nuwairani ismail said...

mari la sabah! tapi xdop la akan lake hok comey gini..heheh