kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Thursday, August 25, 2011

REZEKI SEBELUM BALIK KAMPUNG


Assalamualaikum...Selamat sejahtera...
Alhamdulillah...Terasa cepat betul masa berlalu. Sekarang dah nak balik kg... Sangat2 teruja!!! Hihih...Jadi, lepas balik sekolah petang, saya terus ke dapur, rebus spageti memandangkan kuah spageti yang semalam masih berbaki lagi...Jadi, bila dah siap rebus tu terus saya makan... (ooopps! Kantoi!) Dalam hati terdetik lagi, “kenapalah tak rebus spageti banyak2 tadi, rasa macam tak cukup pulak”. Dah macam tu, saya makan pulak pusing strawberi... Dah habis 3-4 ketul, dengar ada orang ketuk pintu...Bila dibuka, jiran sebelah bagi mee spageti 1 piring! Nah! Amik ko!!! Nak makan sangat kan!


Itulah, doa saya di akhir Ramadhan didengar oleh Allah...Nak makan spageti lebih, terus ada yang bagi...Hmmm...Oleh itu, berdoalah untuk sesuatu yang baik di bulan Ramadhan ini....insyaallah doa dimakbulkan... Kalau bukan sekarang, akan ada masa yang sesuai itu....

p/s : doakan saya cepat2 kawen dengan jodoh terbaik ek! Amin....(mood gatai jap)

2 comments:

AI said...

- Moga nani cepat ditemukan jodoh...ameennnnnnn....

Nuwairani said...

TERIMA KASEH AKAK!!! AMEEEEEEEEEEEEN.....