kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, August 10, 2011

Wordless Wednesday part 10 - Nasi Ambeng Cik Hosmate


10 comments:

Acik Erna said...

assalam nur..nasi ambeng lagi..memang kegemaran ni..sedap angat rasanya kalau dapat makan nasi ambeng

nuwairani ismail said...

nani pon baru pandai makan nasik ambeng ni...

kasihredha said...

susah nak cari kat KL ni
kalau ada ikan masin lagi best :)

Nurul said...

alahai, sedappppnya nasi ambeng... :)

nuwairani ismail said...

kak kasih : tak tahu pulak kene ada ikan masin...hmmm.....best jugak tu...

nuwairani ismail said...

kak nurul...kalau dpt makan, lagi terasa bestnya mcm mana. hihih

Yana Shaiful said...

Salam Nani..K.yana xpenah lg mkn nasi ambeng nii..rugi dulu ms duk KL byk org jual kat pasar malam xmau try..skg kat penang xnmpk nasi ambeng dah..tumpang tgk sini je la ek :=)

nuwairani ismail said...

nani pon kebetulan cik hosmate org jawa. jenuh la dia masak sorg2 mende alah ni. kite ni tak pandai nk masak mcm ni.

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum nani..
ermmm.. yg akak nie x perna lg buat nasi ambeng.. huhuuu... nampak sedap tu nani... rajin nani buat yer..

nuwairani ismail said...

kak diana : org jawa yg biasa buat ni...nani tak pandai buat pon. cik hosmate yg selalu buat.