kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, August 3, 2011

Wordless Wednesday part 9 -

nasi mandhi + sirap bandung selasih di Restoran A.M Tarbush Kota Bharu Kelantan. Makan untuk 3 orang baru RM40. Sangat2 lah murahnya! Really recommended to those yg suka masakan arab.

16 comments:

Cheq Sue said...

lalu aje...tak pernah masuk... phewwww...

AI said...

- wahhh..kat kl xnak lak jual murah camtu...

nuwairani ismail said...

Cheqsue : lenkali boleh la singgah2 pulok.

nuwairani ismail said...

Al : sini memang betol2 org arab yg jadi tauke. selalu ramai je irg dtg makan. memang best la!

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum nani... waah murahnya rm 40 tuk 3 org? memang murah sgt tu... nie restoran kat kelantan ek nani? akak teringin nak p pantai timur...kelantan.. trgnu..lom smpi lg sana.. Insyaallah suatu hari nnt nak p gak kat sana...

Mas said...

perrhh......sedappnya tengokk...

Mieza said...

nani ada di kelantan ke? bila balik? kat mana kedai ni? blk raya nanti akk nak gi jugak lah..murah! Sedapnyer air tu..air apa tu?

kasihredha said...

dimanakah letoknya resto ini
di jale mano? berminak sungguh ambo

Nurul said...

Memang murah.. tengok menu tu pun, sedappnya... :)

ziraziz said...

sedapnye air tu..dh la cuaca tgh panas ni...

Hawa CMS said...

tarbush??? nama yg tak asing lg d arena DM scipp!! haha~

nuwairani ismail said...

waalaikumussalam kak diana...datang la kelantan. tapi cuti panjang baru nani balik. kalau tak, duk melangut kat sabah je ni. heheh

nuwairani ismail said...

kak mas : kalau dapat makan, lagi sedap tau!

kak mieza : nani gi makan masa cuti hari tu. skrg dh ada kat sabah balik. raya nanti baru balik sana lagi. restoran ni kat kota bharu, jalan depan billion tu.area2 situ la. nk ckp pon tak reti.

nuwairani ismail said...

kak kasih : kalu kelik gak, molek gi try la. tepi jale kedai ni. dekat2 area billion.

kak nurul : so far, di kelantan mmg murah makanannya.

kak zira : kalau tengok pada air ni, memang menggiurkan la..

hawa : huhuh....ingat lagi dia pada pakcik tarbush...hihih

Kak Rosaliza said...

Sedapnya nani, ayam besau je, terliur akk

nuwairani ismail said...

memang besau ayamnya....habes makan sepiring nasik ni, pendek kata tersadai la...