kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, August 24, 2011

Wordless Wednesday part 12 - Menu Iftar Sorang2....

menu western yang telah dimelayukan. Pedas, masam, masin, manis, SEDAP!

9 comments:

Mieza said...

naniiii..akk pun suka spag bolognese yg kuahnya ada pedas2 skit..dah tak jd resepi asal italian dah kan..tp tak per sbb tekak kita yg nak nelan..kalo italian dtg rasa entah apa la komen depa kan..pepandai je letak cili api hihihihi..siannya adik nani berbuka sesorang...ada lg ke spag tu? meh akk temankan..

Acik Erna said...

sedap tu menu buka sorang2..menyelerakan..

tun_telani said...

ala ala.. ciannyer dia duk sorg2 ye.. xpe, xlama dh nk blk kg tu..

MulutPayau said...

fuhhhh...tgk gambar tu mmng tergoda iman...alahai siannya brbuka sorang2..habis ke nani makan tu????

nuwairani ismail said...

kak mieza : kalo dah tekak melayu tu memang melayu la...hihih...kalau resepi depa, masam2 je rasanya...takleh nk telan!

acik : sedih ni berbuka sorg2...uwwaaa!

kak tun : tu la pasal...dah tak sabar2 nak balik kg ni...

kak MP : huhuh...sikit je masak ni...memang habes la makan sorg...

Juwita Jamaludin said...

nani lama tak masak speggeti gini.. anak akak 2 orang tu kalau dapat makan ni sedapnya la.. suka diorang tu.. ni menu kalau breakfast dulu ni bulan puasa tu yang tak buat tu.. sian dia makan sorang2 tak pe sikit lagi nak balik dah kan

nuwairani ismail said...

budak2 memang suke makan pasta mcm ni..anak2 buah nani pon suke makan pasta..

AI said...

- sian nyer buke sorang2...jgn nanges yerr...

nuwairani ismail said...

memang dah nanges pon...sampai takleh tdo malam!