kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Saturday, May 7, 2011

Dapat Bungkusan!!!

Assalamualaikum.... Selamat bersarapan semua! (erk!, boleh ke?)
Sebenarnya, dr petang Kamis lagi dh dpt parcel ni. Tapi x dpt nk amik sbb time keje. So, pagi Jumaat tu merajinkan diri ke Pej Pos sambil2 byr bil screamyx (ayat c niza) + bil elektrik. Kat sana tu punye la ramai org. Ingatkan sy je nk bayar bil. Tapi xde la ramai sgt. Yang melambatkan proses tu sbb kaunter ada satu je. Huhuh....Kinabatangan....Whatever....


Bila dh dpt parcel ni, x sabarnye nk balik cepat2, bukak. Nak tau apa isi kat dalam??

tada!!! white n gold foot patch!

dpt la sikit extra...

Tak pernah2 dlm hayat ini nk membeli brg secara online (1st time tau). mcm x caya plak. bukan pe, skrg ni byk sgt kes penipuan. Malam tadi 1st time guna. (malu plak nk tunjuk kesannya, byk sgt toksin). Punya la semangat bgn awal pagi, nk bukak mende alah ni. Heheh... Pasni sy mesti sentiasa bersemangat utk tidur dan bgn seawal pagi!!

2 comments:

Kak Rosaliza said...

assalam nuwairani...okk tk pernah beli brg2 online ni...jakun betulkan.

ohhh yg tampal kat kaki, pas tu esoknya jd itam2 ek

nuwairani ismail said...

wassalam kak..aah kak rosaliza.kalau ikut kata tuannya, selepas 25 hari la baru nk jd putih sikit. hmm...lama gak tu..