kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Tuesday, June 28, 2011

Gantung Periuk 1

ikan goreng + nangka muda masak lemak + sambal belacan!

bertambah sedap lagi apabila diberi makan percuma! Alhamdulillah....

11 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Nuwairani..tang gulai nangka muda yg xtahan tgk!lapar lak jadinya..mkn ngan menu camtu..lg nambah2 nasik..betul tak?hikhik

Amie said...

assalam Nuwairani,
teringin gak nak rasa gantung periuk barang sehari....sedapnya gulai nangka tu....mmmmm sedap sangat dgn sambal belacan & ikan goreng.

Maira Anjami said...

bestnye dapat makan percuma..dah la nmpk sedap je makanan tu..

Along Maklong said...

saaangat terliur tengok gulai nangka tu.. bilalah dapat makan gulai nangka ni.. kalau ada yg free lagilah best..

nuwairani ismail said...

alhamdulillah...rezeki utk hari ni... tak sangka pulak ada masak lemak nangka muda. selalunya org sabah ni jarang nk masak kuah yg bersantan. mungkin guru yg ajk bahagian makanan ni yg tempah menu mcm ni...sedap pulak tu. kenyang sampai ke malam (padahal dh bantai 2 bungkus)

cik cek said...

Salam Nuwairani...

lama betul tak jenjalan "rumah" kengkawan....
Kak cek harap sumenya sihat...
sedapnya nangka muda masak lemak...ada sambal belacan...WoW!...

nuwairani ismail said...

huhuh...dah lama tak dengar kabar berita kak cek...

ciEk NiENa said...

wah, nampak sedap.. uhu.. dah lama x makan nangka masak lemak..

AI said...

- sbb free tu yg bertambah2 sedap nye...

nuwairani ismail said...

ciek niena : pasni masak la lemak nangka muda. sy mmg x reti masak mende alah ni. heheh

nuwairani ismail said...

Al : brg free, kalau tak sedap pon boleh jadi sedap. Tapi free yg ini mmg betol2 sedap!