kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Saturday, June 11, 2011

Hadiah Dari Italy

Assalamualaikum....Selamat petang.....

Sambil2 transit di KLIA ni sempat lg update blog utk entry ke3 hari ni. Tiap kali budak2 duk lalu cni mesti sebok2 nk tengok aku duk menekan keyboard ni ha...Dah mcm org merempat pulak. Tapi bila dh merempat dgn laptop ni xde la nmpk mcm org kg sgt. heheh...

So, last week my, big bro ada balik rumah. Tiba2 dia hulur 1 beg plastik kecil yg berisi brg2 di bawah....

nail clipper yg kiut ini

fridge magnet (yg ni mmg sy request)

perfume PRADA. hohohoh...sayang nk pakai ooo....

Sebenarnya ni souvenir yg Abg Didi belikan semasa dia berkursus selama sebulan di Italy awal tahun baru ni. Baru kali ni sy sempat jumpa dgn dia. Mula2 sy request nk magnet fridge je. Tak sangka dia belikan jugak yg lain2 ni. Kire ok la tu...huhuh...

p/s : terima kasih daun keladi, ye!

8 comments:

eppoo said...

wallaweyyyy~
PRADA SIOT!!!!
aku dpt perfume pasar malam jek.
huuhhuhu

Juwita Jamaludin said...

Bestnya dpt gift dari itg.. Suka tgk fridge magnet tu..

nuwairani ismail said...

eppoo : u tak dpt ke perfume prada?

nuwairani ismail said...

kak ita : sy tgk nk collect fridge magnet. kalau ada kwn2 gi oversea, mesti nk kirim mende ni.

eppoo said...

huhuhuh.. ai punye perfume gedabak.. 100ml~ brand pe ntah. sib bek wangi~

nuwairani ismail said...

ala...x aci! i pon nk yg gedabak jugek!

eppoo said...

ala xpe la.. yu punya PRADA ORI tu.. huuhuhhu.. ai punye botol kaler pepel~ eheeee. e3h bukan botol, penutup botol. huhhu

nuwairani ismail said...

huhuh...7ml jah, 2,3 kali pakai gak, habih la pahni.