kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, June 22, 2011

Tensen la pulek...

Kenapa tiba2 takleh nk upload gmbr kt blog ni....? haish! ada org lain yg mengalami situasi yg sama mcm sy, sila angkat tangan mcm ni~~~~

8 comments:

Maira Anjami said...

mak saya penah kot jadi mcm tu..

nuwairani ismail said...

masalahnya tibe2 je jd mcm ni mlm ni...adoi...baru je nk post psl WORDLESS WEDNESDAY..huhuh...

ibuintan said...

hahaha..takpe tukar WORDLESS Friday lah pulak

Along Maklong said...

betul maira cakap tu nani.. makcik ada kena macam tu.. 3 hari lepas rasanya.. bial makcik tick2 kat mana ntah.. terkeluar format nak uplod gambar yang lain sikit.. terus boleh..

nuwairani ismail said...

ibuintan : huhuh...hari2 kene PHOTOLESS la nmpknye...

nuwairani ismail said...

maklong : ala...nk godek2 ni yg tak berape nk reti ni...hadoi...susah betol kalo dh buta IT ni..

Maira Anjami said...

semalam pon sye takleh nk upload gambo rupenye..pastu sye biar je..hri ni dah bleh upload..mengong sket kot kdng2..

nuwairani ismail said...

rasanya sbb smlm wordless wednesday, ramai org sebuk nk post gmbr aje.jd, semua dh jam...hari ni tengok2 dh ok balik...alhamdulillah...