kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Thursday, June 16, 2011

Terima Kasih Cik Hosmate!

Assalamualaikum...Selamat sejahtera!
Hari ni penat sgt, (mcm hari2 penat je) sbb keje byk yg x pandai habes. Selambe je submit keje yg x siap kpd penyelaras KOKUM td. Huhuh...Takpe2, esok sy topup balik ek mane yg x siap tu ye. Janji sy dah hantar. Punye la sy kalut2 nk siapkan keje sampaikan x sempat nk makan. Bila sampai rumah, baru sy teringat yg hari ni sy hanya makan sebijik cheese tart yg dibuat kelmarin tu je. Kemudian topup dgn minum air kosong...Adus...naseb baik la cik hosmate dh masak sedap2 utk dinner mlm ni. Apa lagi, sy bantai la habes2 mlm ni. 

sambal kering udang galah

telur dadar sempoi

Alhamdulillah dengan lauk yg ada, kenyang jugak sy makan dengan nasik putih...TERIMA KASIH Cik Hosmate...Esok masak la lagi ye!

2 comments:

Sue said...

cheq sue arini x makan nasik jugak... pg tadi jjepuk. petang mihun goreng... hummmmmm ketar lutut nih

nuwairani ismail said...

huhuh...tula pasal...satu hari x makan nasik mula la ketaq lutut...adus...kek pisang kan ado...heheh