kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Friday, June 24, 2011

Mango Creamy Almond Slice Spongy Cake

Assalamualaikum....

Lambat betol nk wat kuar entry mlm ni...Huhuh....ada surprise!!! Heheh...Tgh buat keje2 kt dapur, tetibe Cik Hosmate balik dr bandar pastu belikan sy sepotong kek ni. Kalau di Sandakan, kedai kek yg glemer hanya Kelly's Snack House. Huhuh...Ini jela satu2nye harapan kami di sini nk dapatkan kek sedap n murah...Secret recipe pon ada, tp boleh je nk beli kalau duit berkopak2...HUhuh...Terima kasih ye Cik Hosmate...Lenkali beli la lagi...sy suke kek ni!

nk buat tak reti lagi, beli ajela senang...hihih

4 comments:

eppoe said...

laa..gamok ko buat sediri! hahaha

Nuwairani said...

hahah! x blaja lagi kek pelik2 ni...

Amie said...

jauhnya....dr bukit garam ke sandakan...., elok je kek tu ye... selamat dlm perjalanan...he he he...

Nuwairani said...

Apa pulak kak amie ni...dr sandakan ke bukit garam la..hihih...kalau kek kecik mcm ni leh jamin lagi keselamatannya. Tapi kalau kek besar2 tu tak berani nk cakap la..lebih baik deco sendiri kt rumah aje. dgn jalan berlobang sana sini, kofem penyek keknya..