kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Monday, July 25, 2011

Apple Salad lagi...

Assalamualaikum...Awal2 pagi lagi dah msg budak gas ni, sekali dia cakap lupa nak hantar...Pastu yang bestnya pulak, dia gi bandar lagi hari ni. Pukul 5 petang baru boleh hantar gas. adoi...tak berasap lagi la dapur den... Jadi, perut dh berbunyik ni, kene la cari sesuatu yang boleh dimakan tanpa dimasak. Hohoh... Godek2 fridge, ada epal hijau + merah, buah tangan masa kenduri arwah hari tu. Buat salad epal pon jadi la.. Masak air guna heater, buat hot choc cadbury...Ngam ke padanan tu? huhuh...Lantak la...janji leh isi perut ni..

tak pasal2 makan menu org diet pulak.

14 comments:

YANA SHAIFUL said...

Menu time K.Yana preggy taun lepas hikhikk...bestkan :=)

Hanis MY said...

weee bestnyaaaa.... tetiba rasa nk makan jugak...

Amie said...

wah! diet yang sihat ni Nani...

AI said...

- janji leh makan...(makan epal gitu je lagi senang...hehe)

IXORAROXI said...

Salam Nuni, lama tak'jumpa'..harap sihat je ya
ngalahkan omputih breakfastnya ya :D

Zaliedana said...

ASSALAM NANI,Xperla sesekali mkn salad sedap juga kan,ala siannya gas abis,meh sini kak ct bagi sepinggan nasi ketumbar n the geng,hihi..

tun_telani said...

hmmm.. xde gas ye? kalau ada nasi, masak guna rice cooker. pastu bakar ayam ^^ ok x? =) kalau nk wat ikan bakar perlu ada air asam baru sedap.

Alamdamai said...
This comment has been removed by the author.
Nurul said...

Salam, Nani...
huhu, cian dia... xper, janji leh alas perut.. Ngam x ngam belakang citer kan... tgk epal hijau tu, teringat plak time ngandung dulu... tiap2 hari k nurul akan makan epal hijau tu 2-3 biji... 1st pregnant 2007, tiap2 hari mesti ader stok epal hijau kat dlm fridge... so opismate sumer dah paham... sekali dah kuar Damia, tiap2 hari ader lagi epal hijau kat dlm fridge... sumer dah tau k nurul pregnant lagi... blm check lagi tu... tp mmg betul pun... 2008 kuar plak Sofia... hehehhh.... 2010 aritu pun samer ader lagi epal hijau dlm fridge... confirm anak ketiga ... kuarlah plak Aisy raya keempat thn lepas... gitulah kisah pasal epal hijau... :)
Panjang beno citer K Nurul kali ni ;D

ziraziz said...

kreatif la..kalo akak, mkn kat kdai la jwbnye...xpn mkn megi... ;P

Nur_Ied@ said...

bekfes yang sangat menyihatkan...

sabar jer la deq! lame beno gas nak smpai, mcm kena tempuh perjalanan dr kelate ke saboh plk...hehe! tp rsnye xde la lame mcm tu sx kot.

Kak Rosaliza said...

Assalam nani, heheh kalo akk tak kejap perut mkn salad gini hehe, tapi dari tak mkn apa salad pun ok, menu diet n sihat tu..mcm mana dh dapat e gasnya

kasihredha said...

alahai kesiannya...
tak pe menu sihat nii

nuwairani ismail said...

alhamdulillah....dah ada gasnya....