kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Monday, July 18, 2011

Dinner Ciken Wings tapi bukan Cajun

Assalamualaikum....Salam sejahtera...

Hadoi....Bukan cajun pon sebenarnya...Tapi sebab org lain sebok2 duk letak nama cajun. Sy nak letak jugak TAPI BUKAN CAJUN. Heheh...Punyela kebulur malam ni sehingga membaham 5 ketoi ciken wings sorg. Cik hosmate pon makan 5 ketoi jugak. Mula2 kami goreng 4 ketoi je. So, sorg 2 ketoi... Sekali, dah habis tu rasa mcm tak cukup pulak...Terus dia gi goreng lagi...Amik ko! 6 ketoi dia tambah! Nak bagi resepi pon memang takleh la sebab ni ciken wings yg kami tapau dr rumah kenduri sorg cikgu tu...Huhuh...Jamu mata jela ye...

before

after....

p/s : mak mertua, sila abaikan entry saya ni ye...(punye la burok perangai anak dara ni sorg...)

14 comments:

kasihredha said...

olosss...tingga tule jah??
Dok de nok mitok ....hihi

Hanis MY said...

baru nok mitok, tingga tuley doh hik2...yum2 sedaknyooo tibo2 lapa...

Nieza said...

tu dia...mkn tak ajak org pun yer...huhu nk blk la...hehe

nuwairani ismail said...

maapla kawan2...memang dah kebulur tahap ape taktau la...seronok pulak makan ciken wing ni satu2...alih2, "eh? dah habis ke?" hihih

Diana @ Melley Mey said...

huhuuu... bila tgk pic atas tu mmg seronok.. siap ada angan2 nak mintak ckit lg... tapi tgk pic last tu.. uwaaa... nangisss... dah abis dah rupanya... tinggal tulang... :D.

Ida,Japan said...

la...ingat nok mitok jugok..tok jadi la..akak pun suka chicken wings..msk lagu mano pun sedap dop

CT Delima said...

As'salam nani

amboiii..makan sorang2 pastu tunjuk tulang lak ya, sampai hati dia ehh..huhuhu. nak balikkkk..

nuwairani ismail said...

kak diana : sengaja tayang gmbr tulang2nye supaya org takleh mintak2 dah...(kejam nye ayat)

nuwairani ismail said...

Kak CT : jangan merajuk kak Ct..meh makan kek pulak...ada lagi separuh tu...heheh

nuwairani ismail said...

kak ida : tula...makan sekali sekala takpe...kalo selalu...adeh.....

AI said...

- seb baik x mkn dgn tulang2 sekali...kehkehkeh...

nuwairani ismail said...

Al : Adeh! apakah maksud ayatmu itu, kakakku??? hihih...terlampau jugak makan tulang2nya sekali...huhuh

Kak Rosaliza said...

hehehe gelak akk, samada terlalu lapar atau pun kepak ayam tu terlalu sedap heheh

nuwairani ismail said...

dua2 sekali kak! :)