kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Tuesday, July 19, 2011

Award lagi! tenkiu kak yana! mmuah!

Assalamualaikum....Salam ukhwah....Tetibe tengah syok melayan blog kawan2 ni kan, terkojut den kak yana datang mengetuk pintu dapor. Katanya, ada award nak kene amik...Huhuh....terima kasih banyak2 Kak Yana ye...Suke sangat2...Bukan pe, terasa diri ini dihargai...Chewah! Sekali sekala dapat award... Award kali ni takde homework ye...Cuma, kita kene panjangkan lagi kepada 8 orang blogger lain dengan tujuan untuk mengeratkan lagi hubungan sesama blogger...Ya la, kalau rumah sebelah menyebelah boleh la hulur bubur kacang semangkuk dua, tak gitu Kak Yana?? hihih...Jadi, diharapkan dengan adanya award ni, dapat kita lebih kenal lagi dengan blogger2 lain di samping mengeratkan lagi silatulrahim antara kita...(panjang pulak haku membebel mlm ni). Memang ucapan orang amik award la katakan...Untuk itu, sy dengan ini menganugerahkan award ini kepada Insan2 bertuah seperti di bawah....


Alamak! dah cukup 8 ek? macam tak muat ruang lagi ni...takpelah...sape2 yg dah kene tag tu, tag la kawan2 lagi ye...semoga jalinan persahabatan ini kekal selamanya......ameen....

18 comments:

Maira Anjami said...

hoho..dpt award la..mekasih kak nani^_^..nnt sye amek n tepek kat blog:))

nuwairani ismail said...

sama2 maira :)

kasihredha said...

ikan puyu ikan mas
thak you very much


nanti akak ambik ye

ainnoraini said...

itu tandanye ade org sentiasa ingat kat kitekan...

tahniah...

nuwairani ismail said...

ikan puyu, buat pekasam, welkam! hihih

nuwairani ismail said...

terima kasih kak ain

CT Delima said...

As'salam Nani,

kak ct baru nak suruh amik
award Stylish Blogger nanti datang lah ya, amik lagi...hihihi free jer tu :DD

Juwita Jamaludin said...

nani wah ada award ye..:) beberapa hari tak datang sini macam2 menu best yang keluar nanti akak tengok satu2 ye..:)

Wattie said...

Assalamualaikum.........sayup2 di penghujung dah ni...

Bila dengar award suruh mai amik award, kecut perut ni, takut kena buat karangan hahahah... syukur yg ni tak da, tkasih Nani, lap u, insyaAllah ada masa nanti akak gantung ya

AI said...

- pas tu nk wat camne nani? hehehe x pernah buat lagi ni...

ziraziz said...

TQ nani..nnt akak gantung kat blog akak...1st time dpt Award ni.. hehe

nuwairani ismail said...

w'salam kak Ct : nanti sy g amik ye...heheh...mekasih byk2...

nuwairani ismail said...

kak ita : rindu betol dgn kak ita...senyap sunyi dia...syok berjalan ek!

nuwairani ismail said...

kak wattie : hihih...pasni nk cari award yg panjang berjela2 nk suruh kak wattie mengarang pulak. heheh

nuwairani ismail said...

Al : hihih...terima kasih sudi terima award ni...

nuwairani ismail said...

kak zira : bangga sy selaku org pertama bg award. heheh

eppoe said...

tq sis!!

nuwairani ismail said...

welkam, sis