kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday part 3

10 comments:

Juwita Jamaludin said...

nani apakah ini.. hihihi.. comel nya.. macam alga je

ibuintan said...

cantekk... apa ni!!

nuwairani ismail said...

kak ita...hampir tepat juga tu...ni lebih kurang rumpai laut jugak...org makan...tp sy tak pandai makan lagi...

nuwairani ismail said...

ibuintan : rupanya ala2 anggur pon ada...sengaja saya gambar. terjumpa masa holiday di pulau mabul...selamba je amik gmbr kt kedai org...

Ucu Faridah said...

salam nuwairani...
comelnye...kalau x silap benda ni dimakan mentah2...tapi ada la lagi bahan2 sampingannye...

Kali ni lari dari tajuk kt atas ye..
ngajar kt sek kinabatangan ke...
Ucu dulu ada kawan yg ngajar kt situ dulu...tp rasanye dia dah masuk PPD Kinabatangan nama dia Ahmad Najibul Bakhir dan skrg dia ketua unit agama bla..bla...dah x ingat...
kalau jumpa kirim salam jer...

nuwairani ismail said...

macam tak pernah dengar pulak nama tu...nanti sy cuba tanya2 orang...biasanya kalau di PPD kebanyakannya org sabah...

AI said...

- nani...ini kategori sayur ke...menate ke...hehe...tp come gitu...kan kan

nuwairani ismail said...

Al : ini dalam kategori tumbuh-tumbuhan juga la,..

Kak Rosaliza said...

Assalam nuni mcm jely akk tgk, pernah tgk kat blog sapa ntah, dia kata anggur laut, blogger sabah atau srwk, teruja tgk. agaknya mcm kerabu sare tmpt kita kut nuni

nuwairani ismail said...

w'salam kak rosaliza...ha...lebih kurang la kot...kt semenanjung takde jumpa mende alah ni...kalau di pulau mabul ni memang glemer dengan corals yang cantik2...hidupan pelik2 pon banyak...