kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Friday, July 8, 2011

Cucur Bilis Kembung Lagi

Assalamualaikum...Selamat pagi...

Tak larat sangat nk menaip, membebel panjang2...Ni je sarapan sy pagi ni...Leh tengok resepi dari sini. Cuma kali ni warna sedikit merah sebab ada cili kering...

12 comments:

Kak Rosaliza said...

assalam nuni, x kisah mkn apa pun janji dpt bf kan

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum nani... wah sedapnya cucur gini.. cicah ngan sos cili.. wah terasa plak kat tekak akak nie kesedapan cucur nie tau..

Cheq Sue said...

Pah...mana ikan bilisnyo? He he he...

AI said...

- hantar sini sket nani...

nuwairani ismail said...

w'salam kak rosaliza..makan 2, 3 ketul dh rasa kenyang. tak tau la kenapa mcm tak lalu nk makan pulak sehari dua ni...

nuwairani ismail said...

waalaikumussalam kak diana..nani letak cili kering terus. makan gitu aje. mcm tak larat betol nk cicah2 dh. hish...serba serbi mcm malas betol skrg ni...

nuwairani ismail said...

cheqsue : bilisnya main blend aje..semua hancus...hihih

nuwairani ismail said...

Al : alahai...dh sejuk la...tak best pulak...meh dtg cni la...sy bg yg panas2 lagi. heheh

nur_ied@ said...

rajin benor adeq akak ni...best gak cucur bilis mkn pnas2...

nuwairani ismail said...

itula...time panas2 sedap la...kalau dah sejuk, lain pulak rasanya...sama juga kalau makan ramai2...kalau makan sorg2, ngap 2 ketul dh tak lalu nk makan...

quinnie said...

dah lamanya tak buat cucur...kat rumah ni tengah musim nak makan bingka...kekekek

nuwairani ismail said...

kak Q, sy teringin nk makan bingka, tp tak terbuat lagi..