kehidupan adalah satu nikmat

Saya hanyalah insan biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa. tidak ada yang sempurna di dalam dunia ini tetapi tidak salah jika kita berusaha ke arah kesempurnaan...walau apa pun, semuanya kembali kepada Yang Maha Pencipta...jika diizinkan-Nya, maka dapatlah kita merasai nikmat yang hanya sementara ini...kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah jika kita pandai mencorakkannya...LIFE IS BEAUTIFUL....

Wednesday, July 13, 2011

Wordless Wednesday part 5

28 comments:

ainnoraini said...

cantik...tenang dan damai...tak berserabut fikiran bile nengoknye...

kat mane tu...

nOOrsha said...

canteknya..subhanallah :)

nuwairani ismail said...

kak ain : ni pulau mabul..nani gi sana bulan 10 tahun lepas. memang cantik..

nuwairani ismail said...

kak nOOsha : pemandangan di waktu senja..kalau sunrise tak sempat nk snap sebab bangun lambat! hahah

AI said...

- pulau mabul itu di sabah ya nani?

- amboiii..anak dare bgn lambat!

nuwairani ismail said...

Al : ye, pulau mabul di sabah...belah2 semporna...

Alamak! oh, ibu mertuaku! tolong jangan baca entry ini!

Nur_Ied@ said...

sesekali dapat cuci mata dgn pic mcm ni rs tenang, damai, insaf...betapa Agung ciptaanNya!

Hanis MY said...

salam...ho ore kelate.. lawanya pemandangan tu teringin nok g sano... mari la pulok jepun, helo2 deh..

Kak Rosaliza said...

alangkah indah n nyamannya kalo akk dpt kesana, cantiknya nuni

Nurul said...

Damainya rasa... kat mana ni Nani?

cik cek said...

kak cek pernah ke Pulau Manukan Sabah....best...pasirnya putih bersih...lautnya kehijaubiruan...memang damai rasanya...tapi lama dah...dan part paling best ...makan2...Barbeque....best...makanan laut segar2...manis rasanya...ntah bila lagi nak sampai kesana...:)

Zaliedana said...

Assalam nuri,uii cantiknya view nih..Kat mana nih nuri..Kat kinabatangan ek..

Sari Yusa Ibrahim said...

Subhanallah, indahnya ciptaan Allah swt

ziraziz said...

cantiknyaaa...bilala akak nk smpai ke sana?...

fatin itu saya said...

nice!

Citarasa Rinduan said...

selamat petang dik...
kak ayu baru dapat singgah sini

subhallah..
cantiknya keindahan illahi

kamu y snap pic ya?
ada bakat

nuwairani ismail said...

kak ieda : memang damai...nani lagi suka pantai daripada air terjun...suke sangat datang sini..

nuwairani ismail said...

hanis : tak tahulah bila pulak nak sampai jepon tu...insyaallah ada rezeki, nak gi lagi sana...

nuwairani ismail said...

kak rosaliza : pulau mabul terkenal dengan corals yang cantik...skrg pun masih banyak lagi...risau juga satu hari nanti musnah semuanya...

nuwairani ismail said...

kak nurul : ni kat pulau mabul, semporna, sabah...datangla honeymoon cni...sambil2 cuci mata..heheh

nuwairani ismail said...

kak cek: manukan nani belom sampai lagi...kat sana pon cantik...kalau pulau yg jauh dengan kawasan darat ni kira masih terjaga dan bersih lagi..

nuwairani ismail said...

kak zal : kt kinabatangan, xde la laut cantik mcm ni..heheh...PULAU MABUL...berdekatan juga dengan pulau sipadan

nuwairani ismail said...

kak sari...alhamdulillah pernah sampai juga ke cni...

nuwairani ismail said...

kak zira...datangla sementara masih bujang ni..heheh

nuwairani ismail said...

kak fatin..thanx!!

nuwairani ismail said...

kak ayu (citarasa rinduan)...baru belajar2 snap gambar... ni pon pakai kamera biasa2 je... tak termampu lagi nk beli yg mahal2..

Norasikin said...

Kat pantai barat semenanjung, laut semua dah keruh. Mujur kat pantai timur masih ada laut lepas. Nak harapkan pantai barat, air tak mengalir dah. Makin lama makin keruh

nuwairani ismail said...

alhamdulillah la kak sikin..kami kat sini masih lagi dapat tengok pantai yg mcm ni...ada je pantai yg dah kotor..tapi yg cantik pon masih ada...